Har du kollat om "Reset" knappen har hakat upp sig? Verkar vara sådan data som går att nolla, som du har problem med.
Hej har problem med min färddator till min seat toledo tdi -98.
Det ända som funkar i den är klockan och oljetemp resten är det bara streck tex
bränsleförbrukning + medelhastighet mm.
Är det någon som kan hjälpa mig så är jag evigt tacksam
Det ända som funkar i den är klockan och oljetemp resten är det bara streck tex
bränsleförbrukning + medelhastighet mm.
Är det någon som kan hjälpa mig så är jag evigt tacksam