Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Färddator, skillnad på stora o lilla?

Startad av Tobbe · 2003-09-27 · 1 svar

TobbeTrådstart
Kollar man bil annonser ser man ofta lilla resp stora färddatorn, men vad skiljer dessa åt i praktiken?
Krister Lindholm
Tobbe wrote:
Kollar man bil annonser ser man ofta lilla resp stora färddatorn, men vad skiljer dessa åt i praktiken?
-Storleken! :upp :e

Seriöst: Det är mängden funktioner som avgör om det är stora eller lilla färddatorn, BMW har ofta dessa benämningar på det mesta.. Antingen "stora" eller "lilla" ljudpaketet, färddatorn etc etc..

Fler trådar i Hjälpforumet Bil