Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Farthållar problem

Startad av Bloodstone · 2006-11-22 · 1 svar

BloodstoneTrådstart
Min 940 -91 har en farthållare som inte funkar. Efter säkringsbyte ( de var hela, bytte ändå ) funkar den ändån inte. Var skall jag leta vidare, spaken där man sätter igång den eller var?
Dochol
Kolla alla vacuum slangarna dom brukar spricka i anslutningarna..annars kan det vara någon av givarna på broms eller kopplingspedalerna som har hamnat lite fel...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil