AanderssonTrådstart2008-11-02vlo 740 gl B230f - 88Farthållaren bara dog idag, Säkringen är hel eftersomm andra saker som går på samma säkring fungerar, lika så räläen
Här får du en länk i ämnet, volvos monteringsanvisningar, kanske kan de hjälpa dig i felsökandet.
https://hacked.free-bsd.org/misc/faq/CruiseControl700900.pdfJag har kollat slangar dom är hela, säkring är hel, har tryckt upp koppling å broms när jag kör om det skulle vara den där givaren som stänger av farthållare om man bromsar, men det är spännt som det ska
Sonen tryckte på vacuum dosan/vacumbälgen, vet inte vad den kallas i motorrummet, eller den som farthållaran wire sitter i, den som sugs in och drar i gasen när farhållare är aktiverad, kan den gjort så den slutat fungera, eller vad mer man hitta på när man felsöker
Ddragon_slave2008-11-06 · #njaoo det med gummibälgen har jag hört (har för mig att det var på svenska 200klubbens hemsida) att dom lätt börjar läcka och är nästan omöjliga att få täta igen, men detta vet man ju inte hur duktiga dom är som skruvat där (kan va experter men det kan ju även va någon klåpare, så jag lämnar det osagt)