Diesel fungerar bra, om det får stå några dagar, även Cola kan funka.
Hur går man till väga när en bilmotor har stått i 10 år utan en enda start under dessa åren och har nu rostat fast rejält. har hört att diesel ska kunna lösa upp den fast är lite skeptiskt mot detta, är det någon som vet av nått annat sätt eller är det enda sättet? det är en Ford v8 289 som sitter i en "galaxie"? 500. 4d-ht årsmodell 68;)