Det första du bör prova är att koppla bort batteriet i nåra minuter för att "nolla styrboxen" om lampan tänds igen efter det bör du åka till nån verkstad och be dem läsa av ev. felkoder!!!!! //P-A
Hjälp vad ska jag göra?
Lampan som enligt instruktionsboken betyder "fel på avgasreningssystemet, kontakta en auktoriserad verkstad" lyser. Har googlat lite men ingenting konkret.
Det är en V70-04
Lampan som enligt instruktionsboken betyder "fel på avgasreningssystemet, kontakta en auktoriserad verkstad" lyser. Har googlat lite men ingenting konkret.
Det är en V70-04