Det kärvar inte då i oket? Så den inte går tillbaka som den ska.
Hej, kan nån vänlig människa hjälpa mig?
Jag har en opel vectra GT 95:a bytte broms ok vänster bak förra veckan, och nu om man bromsar löst funkar det men om jag bromsar hårt så hänger det sig,och om jag då pumpar på bromspedalen så släpper det. jag har provat med ett annat ok men de e likadant. snälla nån som vet vad de kan va för fel?
Jag har en opel vectra GT 95:a bytte broms ok vänster bak förra veckan, och nu om man bromsar löst funkar det men om jag bromsar hårt så hänger det sig,och om jag då pumpar på bromspedalen så släpper det. jag har provat med ett annat ok men de e likadant. snälla nån som vet vad de kan va för fel?