Renault bytte väl ut några styrboxar under garantin har jag för mig.
Kanske det är något sådant fel på din?
Sedan är startproblem och Kangoo inget nytt :(
Vår firmabil är likadan, med skillnaden att startmotorn snurrar och snurrar och snurrar, men motorn startar inte.
Nu sist kom vi på att det antagligen blir vakum i tanken, för då vi lättade på tanklocket så startade den direkt.
Tills lute brukar den dock hoppa igång precis som om inget hänt!?
Volvo/Renault hade dock aldrig hört talats om problemet, och hittade heller inget fel på bilen.
Kol är alltid billigare att byta än generator. Och hittar du en mindre verkstad, så är det nog att föredra att renovera din befintliga generator, framför att köpa en ny begagnad.
Kanske det är något sådant fel på din?
Sedan är startproblem och Kangoo inget nytt :(
Vår firmabil är likadan, med skillnaden att startmotorn snurrar och snurrar och snurrar, men motorn startar inte.
Nu sist kom vi på att det antagligen blir vakum i tanken, för då vi lättade på tanklocket så startade den direkt.
Tills lute brukar den dock hoppa igång precis som om inget hänt!?
Volvo/Renault hade dock aldrig hört talats om problemet, och hittade heller inget fel på bilen.
Kol är alltid billigare att byta än generator. Och hittar du en mindre verkstad, så är det nog att föredra att renovera din befintliga generator, framför att köpa en ny begagnad.