Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Fel på min Scorpio......

Startad av Torparn · 2003-06-17 · 3 svar

TorparnTrådstart
Jag
Henka
det kan vara kamaxeln som börjar ta slut ..det är vanligt på scorpio..
först börjar det höras vibrationer vid vissa varvtal och sedan börjar den att knacka som en diesel...men kamaxeln är inte så farligt dyr till den
Torparn
Ok Skall kolla upp det...Tack!
beolover
kolla hur stödlagret ser ut , kan oxå vara hardyskivan .

johan

Fler trådar i Hjälpforumet Bil