snälla hjälp mig någon!!!
Hej har en fråga som någon gärna får hjälpa mig med.
har en peugot -91 kombi som har funktionen att den är höj och sänk bar men nu har det slutat fungera och är i det lägsta läget. har ingen aning vad som hänt å jag har kollat alla säkringar å hydral olja e på fyllt. kan det vara något rellä det är fel på? lr kan det vara för det e dåligt batteri i bilen?
mvh kalle:)
har en peugot -91 kombi som har funktionen att den är höj och sänk bar men nu har det slutat fungera och är i det lägsta läget. har ingen aning vad som hänt å jag har kollat alla säkringar å hydral olja e på fyllt. kan det vara något rellä det är fel på? lr kan det vara för det e dåligt batteri i bilen?
mvh kalle:)