Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Fel på väellåda mercedes 300e w124 manuell

Startad av Mercmedes · 2010-10-17 · 2 svar

MercmedesTrådstart
Hej.
har köpt en merca från 88 (300) w124.
funkar endast att få i backen.
är typ som att man får i två välar samtidigt.
vad kan det va för fel?
boheme
Har du tur är det bara länkaget det är fel på, ett bra tips är att skaffa en haynes reparationshandbok.

Mvh Janne
Yasminelilja
@Janne46 63063 wrote:
Har du tur är det bara länkaget det är fel på, ett bra tips är att skaffa en haynes reparationshandbok.

Mvh Janne



ja jag får kolla upp det.
har tagit ner lådan nu å ska kika lite hur de ser ut

Fler trådar i Hjälpforumet Bil