KKrister LindholmTrådstartÄr det nån som har tips på vart man kan hitta ett emblem som passar framtill på huven på en Ferrari 348?
Emblemet är ca 35mm bred & 60mm hög.
Även en dekal som är likadan som emblemet är intressant.
Hos Svenska återförsäljaren? ;-)
Hittar inte adressen just nu, har för mig att de sponsrar Tony Ring och hans 360 Challange bil :-)
Så.. Ett nytt emblem kostade inte så mycket som jag befarade.. Bara 1200:- + moms ungefär :e
Ska se om det kanske blir en beställning på ett sånt så småningom... §e
Vad ska du ha emblemet till?
Vi är alla nyfikna!
Vi har fått en krockskadad huv till jobbet som fordonstekniska programmet på gymnasiet skall få rikta åt oss.
Blir den hyfsat snygg efter det så blåser vi på ny lack & hänger upp den som prydnad på väggen! :-)
Emblemet fattades tyvärr på den & utan det så ser huven ut som en Volvo 480 & så kan man ju inte ha det! :e
Quote:
On 2001-11-20 15:49, Skywalker wrote:
Så.. Ett nytt emblem kostade inte så mycket som jag befarade.. Bara 1200:- + moms ungefär :e
Ska se om det kanske blir en beställning på ett sånt så småningom... §e
:e
ser ett litet fel i din text bara;
när det borde stå
§e
Visst, släng upp 1500:- så beställer jag ett till dig med :e