CchrimTrådstart2010-04-02har en scudo 1,9 td-99,går väldigt dåligt på tomgång vid kallstart,ruskar och lever om.obs går väldigt bra efter ca 2min,på alla vis.
KKostya2010-04-03 · #Det finns en kallstartsvajer på baksidan av dieselpumpen, eller mellan pump och motor snarare. Kolla så den dras in ordentligt när motorn är kall. Något sen tändning ger också samma symptom.