prova och gör ett komp test till att börja med
Hej alla proffs :h
Sitter med en firmabil som går kasst. En fiat strada från 06 som vägrar gå på alla 4cylindrar.
Har prövat med basicgrejer; tändstift, kablar osv. Hur går man vidare därifrån? Nån som har koll? Allvetande vänner yrar om databoxar hit o dit men hur vet man?
Tack
Sitter med en firmabil som går kasst. En fiat strada från 06 som vägrar gå på alla 4cylindrar.
Har prövat med basicgrejer; tändstift, kablar osv. Hur går man vidare därifrån? Nån som har koll? Allvetande vänner yrar om databoxar hit o dit men hur vet man?
Tack