Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

fiat strada -06, går bara på 3cyl

Startad av Drullbulle · 2009-09-02 · 2 svar

DrullbulleTrådstart
Hej alla proffs :h

Sitter med en firmabil som går kasst. En fiat strada från 06 som vägrar gå på alla 4cylindrar.
Har prövat med basicgrejer; tändstift, kablar osv. Hur går man vidare därifrån? Nån som har koll? Allvetande vänner yrar om databoxar hit o dit men hur vet man?

Tack
ida-ada
prova och gör ett komp test till att börja med
berit
Läs felkoder :utrop

Fler trådar i Hjälpforumet Bil