EermikTrådstart2003-09-29ang tidigare tråd om volvo 850 och ventilkåpa som satt fast...
en massa 5.56 , tålamod och en bra slagmejsel med en bra torx bitssats från claes ohlsson löste problemet , fick upp dem efter ett tags varsamt "hammrande" :)
// ermik
KKrister Lindholm2003-09-29 · #Va bra, men jag stänger denna tråd & hänvisar alla att fortsätta i aktuell tråd istället för att starta nya!
https://motorforum.nu/viewtopic.php?t=1280