LLaspTrådstartJag är intresserad av något stort och klassiskt. Kan det finnas en vettig Nimbus till salu? Kom med dina förslag!
LLasp · #Var räff för det Men i en lada i Danmark måste det stå en!! Sån tur som jag har så hör nån snart av sig.