Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Finns det någon Nimbus därute??

Startad av Lasp · · 2 svar

LaspTrådstart
Jag är intresserad av något stort och klassiskt.
Kan det finnas en vettig Nimbus till salu?
Kom med dina förslag!
Bosse
NÄ...... §e !
Lasp
Var räff för det
Men i en lada i Danmark måste det stå en!!
Sån tur som jag har så hör nån snart av sig.

Fler trådar i Köp och sälj