Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

fjärrlås

Startad av Lexo78 · 2012-06-12 · 1 svar

Lexo78Trådstart
Hej behöver hjälp med att koppla in fjärrlås till min golf 4-02 kombi men vet ej exakt vilka kablar jag ska koppla in mig på.. Någon som vet?
slirfeldt
För det första är det idé att skaffa ett kopplings schema för bilens elsystem så man finner på C-låsets kablage för låsning respektive upplåsning.
Annars går det vanligen mäta sig till dessa vid respektive dörr övergångs kablage då man får lås impuls till upplås impuls och rätt kablar är funna.

Men det är förstås med ett eftermarknads fjärrstyrning detta? Där brukar det med följa med rätt bra beskrivningar med för installationen.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil