För det första är det idé att skaffa ett kopplings schema för bilens elsystem så man finner på C-låsets kablage för låsning respektive upplåsning.
Annars går det vanligen mäta sig till dessa vid respektive dörr övergångs kablage då man får lås impuls till upplås impuls och rätt kablar är funna.
Men det är förstås med ett eftermarknads fjärrstyrning detta? Där brukar det med följa med rätt bra beskrivningar med för installationen.
Annars går det vanligen mäta sig till dessa vid respektive dörr övergångs kablage då man får lås impuls till upplås impuls och rätt kablar är funna.
Men det är förstås med ett eftermarknads fjärrstyrning detta? Där brukar det med följa med rätt bra beskrivningar med för installationen.