Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

fjärrstyrt centrallås ford galaxy

Startad av robcar · 2006-08-15 · 1 svar

robcarTrådstart
Efter att bilen (ford galaxy) blev totalt urladdad, slutade fjärrstyrda centrallåset att fungera. Är det någon som vet hur jag får igång det igen? Då jag inte använt "vanliga låset" på evigheter så fungerar det inte att låsa med det heller!! Vore otroligt tacksam för svar!!
Tequilaguy
test

Fler trådar i Hjälpforumet Bil