Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Fläkt på Audi A6:a funkar inte?

Startad av bubbas · 2009-01-13 · 2 svar

bubbasTrådstart
Jag har en audi a6:a en 95:a och fläkten som ska blåsa värme på fötterna funkar bara på passagerar sidan och inte på förar sidan?

Vad är det för fläkt jag behöver och passar dem från nån annan audi?
Det är AC på den oxå

Tacksam för svar
Henka
det finns bara en fläkt som blåser luft , bara det att olika spjäll öppnas och stängs , beror antagligen på att nåt av dom krånglar. det är nog elmotorer som reglerar dom
polco
Precis som Henka säger så har du fel på en av motorerna som reglerar spjällen till värmepaketet.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil