Skulle kunna tillägga att jag hade samma problem för ca en vecka sedan, men det gick till sig. Men nu idag så ville den visst börja jävlas igen. :/
Hej!
Har en SAAB 9000 av 1986 års modell, som blivit lite tvärtjurig vad gäller luftcirkulationen.
Fläkten går, och låter som den brukar göra. Problemet är bara att det inte kommer någon luft alls, med effekten att rutorna immar igen, vilket för tankarna till hur det skulle kunna vara att köra ett akvarium.
Jag har ingen aning om vad det här beror på, men luften ska visst passera ett filter innan det kommer in i kupén. Möjligheten finns ju att filtret är fullt med damm och annat, eller att det kommit in vatten och frusit, och det kan ju förklara varför det blir så här. Men jag vet inte var detta mytomspunna filter sitter...
Tack på förhand om någon kan hjälpa mig.
Har en SAAB 9000 av 1986 års modell, som blivit lite tvärtjurig vad gäller luftcirkulationen.
Fläkten går, och låter som den brukar göra. Problemet är bara att det inte kommer någon luft alls, med effekten att rutorna immar igen, vilket för tankarna till hur det skulle kunna vara att köra ett akvarium.
Jag har ingen aning om vad det här beror på, men luften ska visst passera ett filter innan det kommer in i kupén. Möjligheten finns ju att filtret är fullt med damm och annat, eller att det kommit in vatten och frusit, och det kan ju förklara varför det blir så här. Men jag vet inte var detta mytomspunna filter sitter...
Tack på förhand om någon kan hjälpa mig.