Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Folkrcebygge

Startad av suddden · 2008-11-29 · 2 svar

sudddenTrådstart
Hej i forumet
Kan någon hjälpa mig med hur man kopplar in den el som behövs i en folkracebil?
Jag har en tom bil just nu och behöver hjälp med ihopkopplingen.:confused::confused:

>Mvh Tomas
Penny
vart e du ifrån?
slirfeldt
Jo landet är ju rätt stort,, så ort är ju av rätt stor betydellse. :-)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil