Tja! Fick ett wirebrott på min fönterhiss på förarsidan. Köpte ett nytt "Repairkit" på märkesverkstan. Nu när allt är på plats så är fönsterfästena inte lika höga. Har mätt mot dom gamla och jämfört med andra sidan och allt verkar stämma förutom att allt är snett.
LG:x
LG:x