Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Fönsterhiss Seat Ibiza -94

Startad av Fnudi · · 1 svar

FnudiTrådstart
Min elfönsterhiss krånglar. Det går att hissa ner fönstret utan problem men sen fastnar den halvvägs upp så man får dra upp den sista biten för hand. Behöver jag köpa en ny fönsterhissmotor eller kan man lösa det ändå?

Hälsn. David
Bozzle
Du får öppna dörr sidan & titta om du ser nåt
fel ev kan det räcka med en justerig & en ordentlig upp smörjning

Fler trådar i Hjälpforumet Bil