Hittade den här bilden.
Från ingenstans slutade förar-elhissen på min Polo att fungera.
Passagerar sidan funkar utmärkt. När man trycker ner knappen
så klickar det bara, men inget händer.
Är det nån som vet hur man plockar ner sidodörrarna?
Har kollat lite snabbt men ser inte en enda skruv nånstans...
Mvh
Adrian
Passagerar sidan funkar utmärkt. När man trycker ner knappen
så klickar det bara, men inget händer.
Är det nån som vet hur man plockar ner sidodörrarna?
Har kollat lite snabbt men ser inte en enda skruv nånstans...
Mvh
Adrian