Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Fönsterproblem Polo -01

Startad av RumZum · 2010-09-14 · 4 svar

RumZumTrådstart
Från ingenstans slutade förar-elhissen på min Polo att fungera.
Passagerar sidan funkar utmärkt. När man trycker ner knappen
så klickar det bara, men inget händer.
Är det nån som vet hur man plockar ner sidodörrarna?

Har kollat lite snabbt men ser inte en enda skruv nånstans...

Mvh
Adrian
Rimsky
Hittade den här bilden.
boheme
Kontrollera kabelhärvan som går från förardörrens framkant till stolpen som förardörren är upphängd i, det blir ofta avbrott eller kortisar där.

Mvh Janne
seat_cordoba
Tack för bilden Honda! Men som den nybörjare man är så förstår jag ingenting tyvärr. En annan anledning till varför jag skulle behöva plocka ner dörrarna är för att jag vill byta högtalarna. Låter ganska sprängda..
bibban
själva strömbrytarna kan också bli glappa...
jag skulle börja med att kolla den.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil