Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ford Bronco AC ur funktion

Startad av levi · 2006-07-20 · 2 svar

leviTrådstart
Hej!

Är det nån som vet hur man kan få igång ac-n
i en ford bronco-89.
Var kan få den påfylld eller hur vet man vad felet är?
Det börjar bli outhärdligt...
Tacksam för all hjälp.

mvh
//Levi
wikings1
Hej Levi
Börja med att kontrollera om det någon kylvätska kvar,detta kan dom flesta firmor som sysslar med kylanordningar kunna hjälpa dig med.
Om du behöver en ny kompressor finns det ett företag i sthlm som heter
Celer 086449620 som är mycket bra på detta.Fick hjälp med min cheva
på ett mycket prisvärt sätt.Dom kan kanske hjälpa dig med tips om felsökning .

mvh
Totte
Fascix
Hej Totte,
Tack för svaret!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil