är det inte som på andra gammla jänkare en stålpinne från tändningslåst ner effter rattstången till själva elkontakten (bara en gissning från min sida)
haft inbrott i bilen, en ford van e-150. tändlåset är helt förstörd. monterat bort den men det är en elektrisk variant så kan inte starta med skruvmejsel genom att bara vrida på mekanismen.... är det någon som förstår sig på dessa tändlås? omöjligt att hitta delen i sverige så om nån vet hur man kopplar så skulle det vara till stor hjälp...
Tack på förhand
Hasse[ATTACH=CONFIG]1108[/ATTACH]
Tack på förhand
Hasse[ATTACH=CONFIG]1108[/ATTACH]