Häller på att "greja" med frugans Ford.
Skall byta kam & pumprem.
Jag har löst kammens märkningar, men vet någon hur det är med pumpen respektive svänghjulets (eller vad det heter) märkningar ? Kan inte hitta några.
Vore tacksam för ett svar.
mvh
Steffe
Skall byta kam & pumprem.
Jag har löst kammens märkningar, men vet någon hur det är med pumpen respektive svänghjulets (eller vad det heter) märkningar ? Kan inte hitta några.
Vore tacksam för ett svar.
mvh
Steffe