Årsmodell, motor, pris, gärna lite utrustning typ vinterdäck
Måste tyvärr sälja min Ford p.g.a studier.
Bilen är skattad och bes utan anmärkning.
Bilen konditionstestades även på bilprovningen i februari. Även det testet var utan anmärkning.
Bilen är mörkgrön och i gott skick.
Kamrem + batteri + bensintank bytt.
För mer info maila till: martina.m@sverige.nu
Bilen är skattad och bes utan anmärkning.
Bilen konditionstestades även på bilprovningen i februari. Även det testet var utan anmärkning.
Bilen är mörkgrön och i gott skick.
Kamrem + batteri + bensintank bytt.
För mer info maila till: martina.m@sverige.nu