PPellemansTrådstart2006-03-07Köp min fina ford. Den är lastbilsreggad och sådeles billig i skatt ,1200kr med höjning. Den startar nu felfritt efter byte av batteri. Även vid -20 grader som igår. Den är alldeles nybesiktigad utan ens en pekpinne från bilbesiktningen. Den har drag, ac (servad i maj med hela bilen), nya sommardäck (050921), Vinter dito (050325), cd radio, motorvärmare m. kupeuttag, airbag (bra att ha ifallomatt...) och vacker träimitation.
För detta utmärkta exemplar begär jag enbart 31000kr.
Får tag imej gör du lättast på 0708 45 35 36 eller
magnusbrevlada@yahoo.se
Kom och köp!
Magnus
Vilken årsmodell, vilken färg och hur långt har den gått?
Ladda upp en bild... kanske?
(Kan jag tänka mig att köparen är intresserad av!!)