Jag vill bli av med min gamla escort -97, på besiktningen fick jag en tvåa på höger styrled som är glapp, givetvis finns det en del annat också som så småningom behöver åtgärdas, rost finns också på underredet, dock inga hål.
Kanske kan den användas som reservdelsbil då mycket är utbytt på den under senare år.
Kanske kan den användas som reservdelsbil då mycket är utbytt på den under senare år.