Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ford Explorer vxl-låde problem

Startad av Toka · 2011-08-28 · 1 svar

TokaTrådstart
Hej alla där ute!
Har fått erbjudande att köpa en F-Explorer billigt men den har något problem i vxl-lådan,bilen går att backa men inte framåt,kan någon komma med tips om vad det kan vara.:q
slirfeldt
Kan vara lite lurigt detta där det dock i bästa fall kan fattas olja i lådan för att den skall fungera och samtidigt där se till att dess olja är klar röd till färgen. Bättre begagnade sådan låda finns för från 8000:- hos skrotarna om det nu skulle bli aktuellt

Fler trådar i Hjälpforumet Bil