Säljer min pendlarbil pga ändrade förhållanden. Bilen är fullservad i servicebok fram till att jag köpte den för tre år sedan. Sedan har jag bytt olja och filter regelbundet (1000 mil). Har gått 27.500 mil. Är Fordrostig - dvs i plåtarna under stötfångarna. Kamremmen bytt vid 24.000 mil.
Vänster drivknut har börjat brumma lite. Höger är relativt nyligen bytt. Startmotorn låter lite skramlig (kransen) men funkar alltid. Sliten vindruta men klarar SBP.
Har haft ett ekonomisk synsätt på bilen - därför är den t ex utrustad med 2'' avgassystem med decibelpipor - halva priset mot piratsystemet. Stort batteri.
Skattas för 2.800, drar 0.5 på sommaren, 0,55 på vintern.
Pris: kan vi diskutera, ska besiktigas för 1/ 10 - vilken den kommar att klara om de inte är alltför nitiska mot vindrutan.
Kontakta mig på: dalmasgolf@spray.se
Vänster drivknut har börjat brumma lite. Höger är relativt nyligen bytt. Startmotorn låter lite skramlig (kransen) men funkar alltid. Sliten vindruta men klarar SBP.
Har haft ett ekonomisk synsätt på bilen - därför är den t ex utrustad med 2'' avgassystem med decibelpipor - halva priset mot piratsystemet. Stort batteri.
Skattas för 2.800, drar 0.5 på sommaren, 0,55 på vintern.
Pris: kan vi diskutera, ska besiktigas för 1/ 10 - vilken den kommar att klara om de inte är alltför nitiska mot vindrutan.
Kontakta mig på: dalmasgolf@spray.se