Troligt är det fråga om en vanlig förgasare i denna,, ja det är klart att något inte står rätt till,, svårt att bara sådär ge en klar diagnos, men motorn verkar inte må allt för bra.
Blåryker den något ur avgasröret? Iaf bör någon mer kunnig kika lite närmare, som att tex kontrollera komressionen i motor och det där ökande tickandet är med lite oroveckande,, plus att den blivit mer svårstartad.
Blåryker den något ur avgasröret? Iaf bör någon mer kunnig kika lite närmare, som att tex kontrollera komressionen i motor och det där ökande tickandet är med lite oroveckande,, plus att den blivit mer svårstartad.