Denna modell har troligen vakumstyrd reglering av luftspjället och det är ganska vanligt att dessa kan lossna och kan vara lite små bökigt att komma åt, men det borde gå att lätta på någon av sidopanelerna vid sidan av mittkonsollen.
Värre är det att fixa om det nu sitter värmeväxlare på denna och det är den som strular, men kika gärna lite närmare om dessa slangar verkar sitta där dom ska och att ingen lossnat, detta råkade jag själv ut med en Mondeo,, måste varit drygt annars i värmen som var med konstant inställd värme, :-)
Värre är det att fixa om det nu sitter värmeväxlare på denna och det är den som strular, men kika gärna lite närmare om dessa slangar verkar sitta där dom ska och att ingen lossnat, detta råkade jag själv ut med en Mondeo,, måste varit drygt annars i värmen som var med konstant inställd värme, :-)