@Rimsi 18422 wrote:
Tack förhand
Ford fiesta 94 årsmodell 1.3 drar mycket bensin och rycker svart(inte alltid).
Motoren är utbytt för en månad sedan(köpt på skruten)som har gått ca 9000
mil.Bilen går även ojämt på tomgång.
Bilen går annars mycket bra.Vill säga accellerar bra i alla växlar.
Kan någon hjälpa mig ?
Rimsi
Tack förhand