Klickar som en morsetelegraf typ ?
Det är ju någe med strömförsörjningen , det är jag rätt övertygad om när jag läser felsymtomen . Har du provat att koppla in startkablar när den beter sig på det där viset ? men du bör ha kablar med ett motstånd på för att inte riskera att förstöra elektroniken .Inter för att jag hört någon som gjort det , men i alla fall
Det kan vara jordfel . dålig kontakt i batteripolerna eller mot startmotorn .
Men det vanligaste är nog i alla fall att batteriet sjunger på sista versen . har du kollat det med en riktig batteritestare ? finns på mer seriösa mackar . syravikten kan vara bra i alla fall så det är inget att gå på .
Det är ju någe med strömförsörjningen , det är jag rätt övertygad om när jag läser felsymtomen . Har du provat att koppla in startkablar när den beter sig på det där viset ? men du bör ha kablar med ett motstånd på för att inte riskera att förstöra elektroniken .Inter för att jag hört någon som gjort det , men i alla fall
Det kan vara jordfel . dålig kontakt i batteripolerna eller mot startmotorn .
Men det vanligaste är nog i alla fall att batteriet sjunger på sista versen . har du kollat det med en riktig batteritestare ? finns på mer seriösa mackar . syravikten kan vara bra i alla fall så det är inget att gå på .