Det finns alltså ingen funktion alls nu på kupéfläkten?
Du har ingen voltmätare att kunna mäta att det verkligen finns spänning vid dess säkring, har även för mig med att det skall finnas lite större säkringar i motorummet på dessa och att även dess i så fall är hela.
Du har ingen voltmätare att kunna mäta att det verkligen finns spänning vid dess säkring, har även för mig med att det skall finnas lite större säkringar i motorummet på dessa och att även dess i så fall är hela.