Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

ford focus 99.

Startad av kilen2003 · 2009-12-27 · 4 svar

kilen2003Trådstart
Hej jag får ingen ström fram till reglaget för värmefläkten.
Och ac funkar inte heller.
Alla säkringar är hela.
slirfeldt
Det finns alltså ingen funktion alls nu på kupéfläkten?

Du har ingen voltmätare att kunna mäta att det verkligen finns spänning vid dess säkring, har även för mig med att det skall finnas lite större säkringar i motorummet på dessa och att även dess i så fall är hela.
damm
Har kollat både säkringar i motorum ock i cupen.
slirfeldt
Knepigt fenomen,, hittar inget matnyttigt på detta: https://www.fordclubsweden.se/forum/ mera modellspecifika forum om det heller,, men kontrollera även om/att det finns spänning vid dess säkring.
damm
Det finns spänning över dom säkringarna.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil