Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ford Focus....

Startad av klang666 · 2006-11-23 · 0 svar

klang666Trådstart
Stereon i kompisens Focus spelar bara cd.
Går ej att byta till radio eller ställa in något men volymen går att höja och sänka.

Någon som har haft samma problem eller har något tips på åtgärd.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil