Stereon i kompisens Focus spelar bara cd.
Går ej att byta till radio eller ställa in något men volymen går att höja och sänka.
Någon som har haft samma problem eller har något tips på åtgärd.
Går ej att byta till radio eller ställa in något men volymen går att höja och sänka.
Någon som har haft samma problem eller har något tips på åtgärd.