Precis som du fick svar på på fordforumet, så är detta nära på omöjligt att koppla ur eller förbi startspärren då detta som sagt är väl integrerad i styrboxen osv, och sm du även fick svar på så bör det även räcka med att ha en fungerande nyckel för ny omkodning.
Har en Ford Mondeo på min gård som vägrar starta, en -99 diesel. Enligt verkstan är det startspärren som har brutit, bilen stannade under färd.
Vet någon hur man kopplar förbi startspärren eller ännu hellre: Hur man TAR BORT startspärren.
Lindha
Vet någon hur man kopplar förbi startspärren eller ännu hellre: Hur man TAR BORT startspärren.
Lindha