Med värmemätaren står den alltså i botten även om det finns väl med värme i bilen. Är det mest troliga att dess tempgivare är defekt och är med tämligen vanligt förekommande på dessa.
Denna är med rätt lätt att byta och till och med utan att släppa ut större mängd kylvatten där den sitter på blocket snett under där övre kylarslang går in. Och kostar ett par hundra hos Ford, en väl värd investering då dessa motorer är rätt känsliga för att koka.
Med kupéfläkten fungerar den annars på något fläktläge? Där den på högsta läget alltid går med full ström. Låter där annars som det är dess motor som gett upp och inte heller hel ovanligt som med är tämligen lätt att komma åt för provmätning och eventuellt byte.
Som ser ut så lös:https://bilder.lagabasen.se/delar/1051/1051165193vy1.jpg
Annars är mondeos säkringsboxar av betydligt bättre kvalité en dom tidiga escorterna, så där är det mindre troligt felet sitter.
Denna är med rätt lätt att byta och till och med utan att släppa ut större mängd kylvatten där den sitter på blocket snett under där övre kylarslang går in. Och kostar ett par hundra hos Ford, en väl värd investering då dessa motorer är rätt känsliga för att koka.
Med kupéfläkten fungerar den annars på något fläktläge? Där den på högsta läget alltid går med full ström. Låter där annars som det är dess motor som gett upp och inte heller hel ovanligt som med är tämligen lätt att komma åt för provmätning och eventuellt byte.
Som ser ut så lös:https://bilder.lagabasen.se/delar/1051/1051165193vy1.jpg
Annars är mondeos säkringsboxar av betydligt bättre kvalité en dom tidiga escorterna, så där är det mindre troligt felet sitter.