Hej
Jag funderar allvarligt på att köpa mig en Ford Puma:
Puma 1,7 Coupe 3d
7400mil
AC, ABS, CD, alu-fälgar,
silvermetallic, pris 99.000:-
Finns det skäl till att jag inte borde slå till? :upp
eller skäl till att jag borde? :ner
alla tips/synpunkter välkomnas. :ner :upp
Jag funderar allvarligt på att köpa mig en Ford Puma:
Puma 1,7 Coupe 3d
7400mil
AC, ABS, CD, alu-fälgar,
silvermetallic, pris 99.000:-
Finns det skäl till att jag inte borde slå till? :upp
eller skäl till att jag borde? :ner
alla tips/synpunkter välkomnas. :ner :upp