hejsan alla där ute.
jag har en scorpio 2,9i,jag har några frågor efter som jag är ny på v6:or och ford över huvudtaget. När man lägger i drive eller Backen klonkar det i bakaxeln ( min kompis hadde samma sak på sin granada ) vad kan man göra åt det? sen undrar jag om det finns någon stel bakaxel som passar på min bil,lika så om någon vet om trim delar till motorn? det som sitter på är ett sport filter (wooow) :) :D och byta avgasrör måste jag göra så det blir ett 2-2½" , för det som sitter på nu är paj.
jag har en scorpio 2,9i,jag har några frågor efter som jag är ny på v6:or och ford över huvudtaget. När man lägger i drive eller Backen klonkar det i bakaxeln ( min kompis hadde samma sak på sin granada ) vad kan man göra åt det? sen undrar jag om det finns någon stel bakaxel som passar på min bil,lika så om någon vet om trim delar till motorn? det som sitter på är ett sport filter (wooow) :) :D och byta avgasrör måste jag göra så det blir ett 2-2½" , för det som sitter på nu är paj.