Du ska lossa på bulten som du gjort men du ska inte ta bort den. istället öppnar du dörren 60% från stängt läge o lyfter sen bort :)
Att få av dörren på min skorpio, för div. renovering, tycks vara som påvelrammels kokosnöt! Där är en skruv som går att lossa men ej få ur, och i en beskrivning av typen "ta loss och gör i omvänd ordning när ni monterar" gör mig inte klokare, det är säkert fiffigt uträknat men jag lyckas inte klura ut hur!
Få se om någon har några glada förslag tack på förhand!
Mvh Peter
Få se om någon har några glada förslag tack på förhand!
Mvh Peter