Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ford Sierra -91 Kompling problem?.

Startad av Antero · 2007-07-13 · 1 svar

AnteroTrådstart
Hejsan!. Japp! var ute lekte lite med min Ford Sierra igår kväll! :rolleyes: .. På hemvägen fick ja problemet!, Kände att den börja "slira" på högreväxlar som 2-3-4. Kan åka på 2:ans växel tryckain komplingen ge lite gas och släppa upp snappt utan någon som hälst "rykning" Den bara "slirar" iväg?.. :confused: Slitna lameller? kompling?. Vad ska jag göra för att lösa detta problem!. Tacksam för svar! hoppas nu förstår mitt problem!:p ...Mvh
Alien is a dj
Solfjäder dålig eller lamell skulle jag tro

Fler trådar i Hjälpforumet Bil