prova att söka på www.google.com skriv in ford forum taurus tex eller ford taurus club
Hej,
Söker med google och lykta efter hjälp med Ford Taurus 3,8 liter -92 i allmänhet och fläktrem i synnerhet. Jag tror att min kompressor pajat (väser och ryker). Nu har även fläktremmen gått av. Driver fläktremmen även komressorn? Kan man kringgå kompressorn genom att sätta på en kortare fläktrem?
Finns det nåt träffsäkrare forum för mig.
Söker med google och lykta efter hjälp med Ford Taurus 3,8 liter -92 i allmänhet och fläktrem i synnerhet. Jag tror att min kompressor pajat (väser och ryker). Nu har även fläktremmen gått av. Driver fläktremmen även komressorn? Kan man kringgå kompressorn genom att sätta på en kortare fläktrem?
Finns det nåt träffsäkrare forum för mig.