Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ford v6 2,9

Startad av klasson · 2006-08-21 · 2 svar

klassonTrådstart
Är det någon som vet hur man tar bort varvtalsstoppen på en 2,9i
års-90
wicke
Varför ska du ta bort det för?
mackan
V6 Power wrote:
Varför ska du ta bort det för?

FÖR JAG VILL VARVA LITEMER NÄR JAG KÖR FÖR DET ÄR EN FOLKRACEBIL
OCH BEHÖVER DRA LITE MER PÅ VÄXLARNA

Fler trådar i Hjälpforumet Bil