Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Fördröjt spänningspåslag SAAB 9000 CSE (170 hk) -97

Startad av M_M_F · 2007-08-21 · 0 svar

M_M_FTrådstart
När jag slår på spänningen (läget innan startmotorn drar) dröjer det 15-20 sekunder innan spänningen slås på och instrument och klocka börjar lysa. Om jag under den perioden kör startmotorn så går den runt men motorn tänder inte. När bilen väl startat går den oklanderligt. Antar att det är någon komponent som tar tid på sig att laddas upp men vilken?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil