Det är så att min lilla pärla vägrar starta (ford escort xr3i -90) :P funkade utmärkt under sommarn men nu börjar den knasa..
(Hade dock ingen tanklock då det snöade så det kan ha varit att snön smälte och åkte ner i tanken)..
Har iaf provat med start kablarna en 100 ggr har provat och springa igång den men icke.. Bytt tändstift och batteri men det ger sig inte.. Vet någon vad felet skulle kunna vara??? är inte sådär jätte bra på bilar..
(Hade dock ingen tanklock då det snöade så det kan ha varit att snön smälte och åkte ner i tanken)..
Har iaf provat med start kablarna en 100 ggr har provat och springa igång den men icke.. Bytt tändstift och batteri men det ger sig inte.. Vet någon vad felet skulle kunna vara??? är inte sådär jätte bra på bilar..