Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

fråga om motor

Startad av frasse6 · 2005-04-27 · 1 svar

frasse6Trådstart
:confused: hej jag har en ford galaxy med trasig topp(dohc 2.0)år96.Min fråga är kan montera en motor 2,3 mvh tack
Oljan
Det går ju att stoppa in motorn om det är en Galaxy motor men du måste nog byta dator och kabelstamen i så fall. Hade satsat på diesel istället i så fall går billigare och bättre i galaxy.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil