Mest troligt att den är tok-rostig i golvet.
Var och tittade på helskön volvo 343. Snubben sa att bilen var frasig i botten. Jag ville inte verka dum så jag låtsades fatta. Vad menade han??, vad är frasig i botten får något.
rock'n roll och korvkioskar, wonderbaum och hembränt forever.
Paul i fjaleryd, småland
rock'n roll och korvkioskar, wonderbaum och hembränt forever.
Paul i fjaleryd, småland