Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

"frasig i botten??"

Startad av Krister Lindholm · · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Var och tittade på helskön volvo 343. Snubben sa att bilen var frasig i botten. Jag ville inte verka dum så jag låtsades fatta. Vad menade han??, vad är frasig i botten får något.

rock'n roll och korvkioskar, wonderbaum och hembränt forever.

Paul i fjaleryd, småland
Krister Lindholm
Mest troligt att den är tok-rostig i golvet.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil